Záznamy z GROWCLUBOV
Prezentácie, rozhovory a prípadové štúdie z vybraných GrowClubov
GrowClub vo firme Be Lenka, 5. 10. 2023
Be Lenka 5.10.2023
Kedy je firemná kultúra nástrojom motivácie?
Rozhovor s Jurajom Fehervarim, kde odpovedá na otázky účastníkov GrowClubu
Be Lenka 5.10.2023
Kedy je firemná kultúra nástrojom motivácie?
Fázy vývoja firemnej kultúry popísané Andreou Krkoškovou.
Be Lenka 5.10.2023
Kedy je firemná kultúra nástrojom motivácie?
Rozhovor s HR a PR manažérkou o jednotlivých fázach rozvoja firemnej kultúry v BeLenka
GrowClub vo firme KROS a.s., 1. 12. 2023
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
Model Spiral Dynamics popísanýAndreou Krkoškovou.
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
Vývoj spoločnosti KROS z pohľadu Spiral Dynamics.
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
SPIRAL DYNAMICS (č.1): Vývoj spoločnosti KROS z pohľadu Spiral Dynamics.
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
SPIRAL DYNAMICS (č.2) -Rozdiel v organizačnej štruktúre v oranžovej a zelenej fáze vo firme KROS
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
SPIRAL DYNAMICS (č.3) -Rozdiel v HR procesoch v oranžovej a zelenej fáze vo firme KROS
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
SPIRAL DYNAMICS (č.4) -Rozdiely v roli lídra v oranžovej a zelenej fáze vo firme KROS
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
SPIRAL DYNAMICS (č.5): Rozdiel v roli majiteľa v oranžovej a zelenej fáze vo firme KROS
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
SPIRAL DYNAMICS (č.6) Výhody a nevýhody života vo firme v zelenej fáze vo firme KROS
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
Môžu si zamestnanci vo firme KROS meniť role a aktivity bez schvaľovania od HR?
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
Ako sa darí zladiť 4 spolumajiteľov s jedným CEO a 250 zamestnancami vo firme KROS?
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
Riešenie nezhôd medzi zamestnancami vo firme KROS
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
Ako vo firme KROS docielili, že ľudia vnímajú firmu ako svoju?
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
Ako sa stal Marek spolumajiteľom Krosu?
Firemná kultúra
Ako nastaviť firmu tak, aby bola rola majiteľa potrebná len
na strategické smerovanie firmy
a formovanie kultúry?
Aký bol najťažší moment pri nastavovaní spolupráce spolumajiteľa so CEO vo firme KROS?
GrowClub na Sliezskom Dome, 15. 2. 2024
Rebranding spoločnosti Rehak interiér v spolupráci s marektingovou agentúrou 2Create
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Ako byť úspešný v B2B stratégii?
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Rebranding ako spúšťač novej B2B stratégie vo firme Rehák Interiér
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Tvorba strategických rozhodnutí, komunikačnej umbrelly, diverzifikačného prvku značky, brand proposalu a USP vo firme Rehak interiér.
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Dôležitosť interného stotožnenia sa s marketingovou stratégiou.
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná
a marketingová stratégia?
Čo priniesol rebranding a nová B2B stratégia firme Rehak Interiér?
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Čo sa mohlo spraviť lepšie pri rebrandingu spoločnosti Rehak Interiér?
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Pár marketingových tipov od 2CREATE
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná
a marketingová stratégia?
Ako využiť rebranding na hardsell?
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Otázka na Rehak interiér a 2Create – sú už viditeľné konkrétne výsledky rebrandingu a B2B stratégie?
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Otázka na Rehak interiér a 2Create – aké investície do marketingu sú zdravé?
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná
a marketingová stratégia?
Otázka na Rehak interiér a 2Create – ako dlho trval proces od myšlienky rebrandingu až po jej uskutočnenie?
Business – marketingová stratégia firmy KROS a.s. v spolupráci s Levosphere
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Čo je to biznis-marketingová stratégia
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Východisková situácia pri tvorbe biznis-mark. stratégie vo firme KROS
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná
a marketingová stratégia?
1. strategické rozhodnutie: architektúra značiek
vo firme KROS
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
2. strategické rozhodnutie: podnikateľská a marketingová dimenzia firmy KROS
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
3. strategické rozhodnutie: obchod + marketingové 4P firmy KROS
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná
a marketingová stratégia?
Branding spoločnosti KROS a.s.
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Implementácia biznis-mark. stratégie vo firme KROS a.s.
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Podarilo sa v KROSe udomácniť s nastavením, že do značky by mali investovať 20% obratu?
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná
a marketingová stratégia?
Majú vo firme KROS definované aj finančné KPIs, čo to má priniesť?
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Ako Janka zhodnotila z pozície CEO proces biznis-marketingovej stratégie?
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Ako dlho cca trvá proces budovania značky?
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná
a marketingová stratégia?
Ako reagovalo marketingové oddelenie na tieto zmeny? Rozumeli zadaniam od Levosphere?
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Ako chcú vo firme KROS cieliť na mladých okrem zmeny vizuálu?
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná a marketingová stratégia?
Zamerali sa v KROSe na účtovníkov, ktorí nechcú prísť na iný program, lebo sa boja diskomfortu?
B2B Marketing
Ako vyzerá úspešná B2B obchodná
a marketingová stratégia?
Koľko stojí vypracovanie marketingovej analýzy a nastavenie stratégie od Levosphere?
GrowClub vo firme ERFOLG, 19. 3. 2024
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Predstavenie Lukáša Steinigera, spolumajiteľa firmy Wellbens a STEINIGER law firm
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Prečo sa vo firme Wellbens rozhodli digitalizovať
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Aký mindset by mali mať zamestnanci, keď sa firma rozhodne digitalizovať?
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Digitalizácia vo vnútri firmy Wellbens
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Digitalizácia v klientskej sekcii vo firme Wellbens
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Vyhodnocovanie úspešnosti digitalizácie vo firme Wellbens
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Predstavenie firmy KROS
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Ako začať digitalizovať
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Aké systémy nasadiť do firmy
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Prínosy digitalizácie z pohľadu Mareka Polica
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Čomu sa vyhnúť pri digitalizácii
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Strach zamestnancov z digitalizácie
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Ako pristupovať ku účtovníčkám pri digitalizácii
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Ako môže majiteľ získať prehľad nad číslami
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Zmena procesov vs. nasadzovanie nových digitálnych riešení
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Prečo Wellbens a Steiniger firmy majú tak veľa SROčiek?
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Ako je možné mať 200 klientov s 5timi účtovníčkami?
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Čo vo Wellbens považujú za malú firmu, ktorú už nechcú obslúžiť?
Digitalizácia
Ktoré technologické riešenia zefektívnia firmu a ktoré posúvajú biznis?
Použitie G2C služieb a paperless fungovanie
GrowClub & Ženy v biznise, 25. 4. 2024
Prezentácie expertov Romana Ráca a Janky Steskalovej
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Janka Steskalová
ÚVOD DO TVORBY ODMEŇOVACIEHO MODELU
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Janka Steskalová
AKO NASTAVIŤ PLATOVÉ ROZPÄTIE V ZÁVISLOSTI OD REGIONÁLNEJ PÔSOBNOSTI POZÍCIE
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Janka Steskalová
AKO VYTVORIŤ ČO NAJOBJEKTÍVNEJŠÍ SPÔSOB KATEGORIZÁCIE POZÍCIÍ
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Janka Steskalová
DÁ SA DOČASNE NAHRADIŤ JOB GRADING KVALIFIKAČNOU MATICOU?
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Janka Steskalová
AKO NASTAVIŤ ODMEŇOVANIE POZÍCIÍ, KTORÉ SÚ DOČASNE NÁROČNEJŠIE OBSADIŤ?
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Roman Rác
AKO JEDNODUCHÝM SPÔSOBOM ZARADIŤ A NAGRADOVAŤ JEDNOTLIVÉ POZÍCIE
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Roman Rác
AKO SÚVISÍ DEFINOVANIE POZÍCIÍ S VARIABILNOU ZLOŽKOU MZDY
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Roman Rác
ODMEŇOVANIE – JEDNA Z FORIEM AKO VTIAHNUŤ ĽUDÍ DO TOHO, ABY NAPĹŇALI CIELE FIRMY AJ NAD RÁMEC NUTNÉHO MINIMA
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Otázka na Romana Ráca a Janku Steskalovú
AKO RIEŠIŤ TO, KEĎ SI ZAMESTNANCI PÝTAJÚ KAŽDOROČNE VIAC PEŇAZÍ ZA TÚ ISTÚ PRÁCU?
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Otázka na Romana Ráca a Janku Steskalovú
ČO ROBIŤ, KEĎ ZAMESTNANCI PÝTAJÚ VYŠŠÍ PLAT V SITUÁCII, KEĎ NA TO NIE JE BUDGET?
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Otázka na Romana Ráca a Janku Steskalovú
AKO ODMEŇOVAŤ ZAMESTNANCA, KTORÝ KVÔLI ŤAŽŠEJ SITUÁCII NA TRHU NEDOSAHUJE TAKÉ VÝSLEDKY AKO PREDTÝM?
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Otázka na Romana Ráca a Janku Steskalovú
AKO NASTAVIŤ VARIABILNÉ ODMEŇOVANIE TAK, ABY ZOHĽADŇOVALO ROZDIELY V PRACOVNÝCH POZÍCIÁCH A ICH PRÍNOSE?
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Otázka na Romana Ráca a Janku Steskalovú
AKO POSTUPOVAŤ PRI ZMENE ODMEŇOVACIEHO SYSTÉMU, ABY SA PREDIŠLO NEGATÍVNEJ EMÓCII?
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Otázka na Romana Ráca a Janku Steskalovú
ČO VŠETKO JE DOBRÉ MAŤ VYRIEŠENÉ PREDTÝM, AKO SA PUSTÍM DO BUDOVANIA ODMEŇOVACIEHO SYSTÉMU?
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
Otázka na Romana Ráca a Janku Steskalovú
NAJNOVŠIE TRENDY V ODMEŇOVANÍ
Prípadová štúdia firmy Profirol
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
KROKY, KTORÉ NASTAVILI ZÁKLAD PRE ODMEŇOVACÍ SYSTÉM
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
ŠTRUKTÚRA ODMEŇOVACIEHO MODELU VO FIRME PROFIROL
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
ODMEŇOVANIE – SPÔSOB, AKO DOSAHOVAŤ FIREMNÉ CIELE
MODEL ŠŤUKA
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
MODEL ODMEŇOVANIA PRE ŽIVNOSTNÍKOV
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
ODMEŇOVANIE ZAMESTNANCOV V ADMINISTRATÍVNEJ ČASTI
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
MALI VO FIRME PROFIROL STRACH UROBIŤ BIZNIS MODEL TRANSPARETNÝM?
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
ÚPRAVA MIEZD
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
ZÁKAZNÍCKA SKÚSENOSŤ PREPOJENÁ NA OCENENIE PRACOVNÍKOV
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
AKO VNÍMALI ŽIVNOSTNÍCI ZAVEDENIE MODELU S BUDGETOM NA CHYBOVOSŤ?
Odmeňovanie
Ako nastaviť odmeňovací systém, tak aby podporil plnenie cieľov spoločnosti?
AKO VO FIRME PROFIROL ZÍSKAVAJÚ SPÄTNÚ VÄZBU OD ZÁKAZNÍKOV?
GrowClub vo firme Business Lease, 16. 5. 2024
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
DÔVOD ZAČIATKU PRÁCE SO ZÁKAZNÍCKOU SKÚSENOSŤOU VO FIRMÁCH BUSINESS LEASE A PROFIROL
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
PRVÉ KROKY NASTAVOVANIA POZITÍVNEJ ZÁKAZNÍCKEJ SKÚSENOSTI VO FIRME BUSINESS LEASE A PROFIROL
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
VEDENIE ROZHOVORU SO ZÁKAZNÍKMI PO ÚHRADE VO FIRME PROFIROL
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
RIEŠENIE SLABÝCH MIEST VO FIRME BUSINESS LEASE – SWAT projekty
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
VYHODNOCOVANIE SPÄTNEJ VÄZBY A ZÍSKAVANIE GOOGLE RECENZIÍ
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
KOMPLEXNÝ PROCES PRÁCE SO ZÁKAZNÍCKOU SKÚSENOSŤOU (Business Lease a Profirol)
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
ZHRNUTIE VÝSLEDKOV PRÁCE SO ZÁKAZNÍCKOU SKÚSENOSŤOU VO FIRME PROFIROL
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
POHĽAD NA ZÁKAZNÍCKU SKÚSENOSŤ OČAMI EXPERTA JÁNA KUČERU
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
PRÁCA SO ZÁKAZNÍCKOU SKÚSENOSŤOU VO FIRME FINLOG
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
AKO VYBRAŤ VZORKU ZÁKAZNÍKOV NA MAPOVANIE ZÁKAZNÍCKEJ CESTY?
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
Otázka z publika:
AKÉ MÁTE NPS, AK HO MERIATE? MERIATE AJ NEÚSPEŠNOSŤ ZÁKAZNÍKOV?
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
Otázka z publika:
PODĽA ČOHO ZISTÍME, ŽE KLIENT ODIŠIEL KU KONKURENCII A STRATILI SME HO?
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
Otázka z publika:
AKO PRACUJETE SO SPÄTNOU VÄZBOU?
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
VZÁCNOSŤ REFERENCIÍ
Barbora Paulovič Deckerová
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
Otázka z publika na firmu Profirol:
AKO ČASTO SA STÁVA, ŽE JEDEN ČLOVEK DOSTÁVA GENIÁLNU A ZÁROVEŇ ALARMUJÚCU SPÄTNÚ VÄZBU
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
Otázka z publika:
RIADITE NEJAKÝM AKTÍVNYM SPÔSOBOM SEZÓNNE AKTIVITY?
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
Otázka z publika na Business Lease:
AKO VRÁMCI CHURN RATE ADRESUJETE ZÁKAZNÍKOV ZÍSKANÝCH, PRÍPADNE STRATENÝCH V PRIEBEHU ROKA
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
Otázka z publika:
PRI AKOM POČTE ZÁKAZNÍKOV JE POTREBNÉ, ABY SA NIEKTO NA FULL-TIME VENOVAL ZÁKAZNÍCKEJ SKÚSENOSTI
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
Otázka z publika na Business Lease:
AKO VRÁMCI CHURN RATE ADRESUJETE ZÁKAZNÍKOV ZÍSKANÝCH, PRÍPADNE STRATENÝCH V PRIEBEHU ROKA
Zákaznícka skúsenosť
Ako vie narásť predaj zlepšovaním zákazníckej skúsenosti? Čo funguje?
OCHRANA ZAMESTNANCOV PRED NEPRÍJEMNÝMI ZÁKAZNÍKMI
Barbora Paulovič Deckerová
GrowClub & Rodinné firmy, 6. 6. 2024
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
PRÁCA S AI RIEŠENIAMI V ZDRUŽENÍ HOPERO
1.časť
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
PRÁCA S AI RIEŠENIAMI V ZDRUŽENÍ HOPERO
2.časť
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
DOPLNIŤ!!!
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
VYUŽITIE UMELEJ INTELIGENCIE PRE MALÉ A STREDNÉ PODNIKY (IBM)
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
VYUŽITIE AI VO VÝROBNÝCH FIRMÁCH + VPLYV AI NA FIRMU AKO TAKÚ (IBM)
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
POSUN AI ZA POSLEDNÝ ROK A NÁVRHY, AKO ZAČAŤ S AI (IGTConsulting)
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
AKO VEĽMI PRIPRAVENÉ MUSIA BYŤ DÁTA, ABY AI PRINIESLA DOBRÉ VÝSLEDKY?
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
ČO ROBIŤ, KEĎ NEMÁME DOSTATOK DÁT?
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
KOĽKO STOJA SLUŽBY NASADZOVANIA AI A AKO DLHO PROCES TRVÁ?
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
AUTOMATIZÁCIA ADMINISTRATÍVY S VYUŽITÍM AI
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
POHĽAD EDITY ANGYALOVEJ NA CHATGPT
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
ČO ZNAMENÁ, ŽE AI DOKÁŽE HALUCINOVAŤ?
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
AKÝ JE ZÁSADNÝ ROZDIEL MEDZI PLATENÝMI A FREE VERZIAMI AI?
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
AKÉ HLAVNÉ VÝZVY STE PREKONALI PRI ZAVÁDZANÍ UMELEJ INTELIGENCIE?
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
IMPLEMENTÁCIA AI RIEŠENIA INTERNE VO FIRME IBM
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
NA ČO SI DAŤ POZOR PRI IMPLEMENTÁCIÍ AI RIEŠENIE Z PRÁVNEHO HĽADISKA?
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
AKO VIE IBM POMÔCŤ FIRME PRI EXPANZIÍ DO ZAHRANIČIA?
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
MÔŽE SI FIRMA DOVOLIŤ IGNOROVAŤ TREND UMELEJ INTELIGENCIE?
Umelá inteligencia
Umelá inteligencia a jej využitie pri automatizácii procesov a administratíve
KĽÚČOVÉ BODY O AI Z GROWCLUBU PRE MALÝCH A STREDNÝCH PODNIKATEĽOV
Barbora Paulovič Deckerová